Barnfri helg

I måndags lämnade jag barnen kl 7 då vårterminen startade. Jobbade hela veckan. Hade barnen på onsdagen. 

Igår sov jag till 9.30. Jag ägnade förmiddagen åt städning. Efter lunch tränade jag på löparbandet. Vid kl 17 mötte jag upp Petra som kom med tåg från Gävle. Vi åkte hem till mig och drack drinkar och åt tilltugg. Kl 19.30 tog vi buss in till stan och åt middag på LaParrilla. Jag åt seabream (fisk) med olika tillbehör. Dessert blev grillad ananas med blodapelsinsorbet. Sedan gick vi vidare till Flustret. Vi åkte hem vid kl 2. 

Idag vaknade jag vid 9.30. Vi åt en ordentlig frukost. Sedan åkte vi in till stan för lite shopping innan Petra skulle med tåget. Jag köpte en vinterjacka och strumpbyxor till mig själv. Vid 15.30 mötte jag upp Åsa och Maria och vi åt asiatisk buffé. Därefter var jag och Åsa på bio och såg En underbar jävla jul. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0