Jobb igen

I måndags var det dags att cykla till jobbet igen. På kvällen gick jag en halvtimmes promenad med Susanne.

I tisdags jobbade jag bara. Hanna skolades in på fritids av Dennis.

I onsdags handlade jag på vägen hem från jobbet och gick en halvtimmes promenad med Susanne på kvällen.

I torsdags hämtade jag barnen på fritids som denna vecka är på ångelstaskolan. Ligger lite åt fel håll så det blir extra motion.

I fredags lämnade jag barnen kl 7, jobbade och hämtade barnen kl 17. Vi åkte till Ica och handlade.

Igår hade Nelly en kompis på besök. Hanna var hängig och hostig och låg i soffan nästan hela dagen. Vi tog en biltur till Godisstoppet vid Storvreta.

Idag vaknade Hanna kl 6 och låg sedan och hostade. Kl 8 hade hon feber 38,5 grader så vi fick ställa in resan till Hollies kalas. Nelly åkte till skölsta och lekte hos Esther. Hanna hade ett tag 39,3 grader. På eftermiddagen efter att vi hämtat Nelly så har barnen spelat tv-spel.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0