Vab

I måndags lämnade jag barnen kl 7 och praktiserade 8-16. Sedan stannade jag till på stan för att hämta ut min mobil, som nu fungerade! Därefter lämnade jag tillbaka en bok på biblioteket och handlade på Ica innan jag åkte hem. 

I tisdags praktiserade jag 8-16. På kvällen kom Hanna hem till mig, Dennis hade vabbat med henne. Hon var febrig och skulle stanna hemma med mig dagen efter. 

I onsdags vabbade jag från jobbet med Hanna. Febern var dock borta och hon var piggare. Vi tittade på film, spelade spel och tränade på att skriva ord. Hon kunde skriva flera ord utan att jag behövde bokstavera dem! Efter lunch hämtade vi Nelly från skolan och var sedan hemma och lekte. 

I torsdags lämnade jag barnen kl 7, jobbade 8-17 och hämtade sedan barnen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0