Thailändsk middag

I fredags lämnade jag barnen till skolan/förskolan och jobbade 12-20.15. 

Igår jobbade jag 8-16. Jag väntade tills Åsa slutade och vi gick till Koh Phangan och åt middag. Jag åt nudlar med scampi. Ibland släckte de ned den färgglada belysningen på restaurangen och det lät som om det åskade och regnade. Sedan gick vi till terassen och åt chokladfondant till efterrätt. Jag tog bussen hem vid kl 22. Nelly har haft kompiskalas hos Dennis. 

Idag sov jag till kl 9. Jag läste bok, tittade på tv, plockade disk och rena kläder och sorterade ut vintersaker till förrådet. Sedan tog jag en promenad in till stan. Det var soligt och varmt, men blåste väldigt mycket. Jag letade i affärerna efter presenter till Nelly. Sedan handlade jag på Ica och tog bussen hem. Har slappat och tittat på film. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0