Skoldisco

I fredags jobbade jag 7-14. När jag kom hem så kom Dennis hit med barnen. Vid 17.40 tog vi bussen till Årsta centrum för att hämta vagnen på förskolan och lämna Nelly på skoldisco. Jag och Hanna gick till ICA och handlade. Vi promenerade hem med varorna och 25 minuter senare promenerade vi tillbaka till skolan för att hämta Nelly och sedan gå hem igen. Var hemma vid 20.20.
 
Igår vaknade barnen som vanligt vid 7.30-8-00. Vi tog det lugnt på förmiddagen och såg på skid-VM på tv. På eftermiddagen tog vi bussen till ÖoB för att handla lite hygienprodukter. Barnen var sedan ute en stund och lekte.
 
Idag skulle vi ha varit på innebandyträning, men Nelly har en förkylning så vi valde att hoppa över den. Vi har bara varit hemma och slappat, spelat spel, tittat på skid-VM och pysslat.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0