Praktikplats och telefonkris

I måndags tog jag bussen till min nya praktikplats på ISS fastighetsekonomi. Praktiken är på 25% via arbetsförmedlingen. Jag praktiserade 8-16 och hämtade sedan barnen.
 
I tisdags lämnade jag barnen till skolan/förskolan och arbetade 12-20.15.
 
I onsdags jobbade jag 8-14 och hämtade sedan barnen.
 
I torsdags vaknade jag till vid kl 6.05. Det var lite märkligt eftersom jag ställt klockan på 5.45... Jag kollade på telefonen och upptäcker att den är död! Helt svart och fungerar inte alls! (Jag laddade den kvällen innan). Jag och barnen lyckas ändå komma iväg i hyfsad tid och jag lämnar dem kl 7. Jag praktiserar 8-16. På vägen hem stannar jag till på stan och lämnar in telefonen på reparation/felsökning. På kvällen kommer Nelly förbi med sin telefon som jag får låna.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0