Sportlov

I måndags började sportlovet. Vi tog bussen till sjukhuset då jag skulle besöka gynmottagningen för att få ett nytt recept på p-piller. Sedan promenerade vi in till stan med ett stopp vid svandammen för att mata ankorna. Därefter gick vi på biblioteket och lånade nya böcker innan vi tog bussen hem. På kvällen kom Dennis och hämtade barnen. 

I tisdags ägnade jag mig åt att städa/sortera alla grejer som låg utspridda i lägenheten; leksaker, kläder, pyssel och papper. Barnens saker la jag först i en hög på sängen innan de lades på rätt plats. 


Jag tittade på några tv-serier på tv4play; Sveriges mästerkock och lyckliga gatan. På eftermiddagen gick jag till Årsta för att handla och in på Apoteket. Samtidigt hade jag tvätten i tvättstugan. 

Barnen var i Hedemora där Nelly åkte slalom och Hanna umgicks med farmor och farfar. 

I onsdags jobbade jag 8-14 och hämtade sedan barnen på förskolan/fritids. 

I torsdags lämnade jag barnen hos Dennis och jobbade 10.30-19. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0