Ikea, tandläkare och shopping

I måndags lämnade vi Nelly i skolan. Jag och Hanna var lediga så vi tog bussen till Ikea. Där åt vi lunch och Hanna ville leka i lekrummet medan jag gick lite i varuhuset. Sedan gick vi in på stadium där jag köpte överdragsbyxor för höst/vår till Nelly på rea och vi köpte även en snow glider (snöbräda). Vi hämtade Nelly 13.30 och gick därefter till tandläkaren där båda barnen undersöktes och fluorlackades. 

I tisdags lämnade jag barnen på förskolan/skolan. Jag jobbade 12-20.15. 

I onsdags jobbade jag 8-14. Sedan tog jag bussen till Gränby för att kika på rean. Jag hittade vinterbyxor som Nelly kan ha nästa vinter. Tog bussen hem vid kl 17. 

I torsdags hade jag sovmorgon. Jag började läsa lite i en bok. Efter lunch åkte jag buss in till stan för ett möte på arbetsförmedlingen om en eventuell praktikplats (som jag måste söka efter själv). Sedan åkte jag hem och fortsatte läsa och slappade. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0