Fyrishov

Igår var vi bara hemma på förmiddagen. På eftermiddagen skulle Nelly ha varit på kalas, men det blev inställt. Så istället tog vi bussen till Fyrishov och badade i ett par timmar. När vi klev av bussen hemma igen vid halv sex så upptäckte vi att Nellys handväska var borta. Hon hade haft den på stora torget vid bussbytet, så antingen låg den kvar där eller på bussen vi nyss klivit av. Så vi hoppade på nästa buss in till stan, men hittade inte någon väska på stora torget. Vi väntade 20 min på att den bussen vi åkt med återkom till stora torget, men där låg inte heller någon väska. Vi tog buss hem igen och när vi kliver innanför dörren vid halv sju så ringer Dennis och berättar att hans kollega hittat en väska på stora torget som det stod Hultgren i på ett kort. Så den blev återfunnen trots allt. Hon hade dock inte telefon och nästan inga pengar i den, men husnycklar hem till mig, biokort, bibliotekskort och vantar. 

Idag promenerade vi till Årstaskolan för innebandyträning. Sedan har vi varit hemma. På eftermiddagen gick vi ut en stund. Barnen åkte skidor, då lite mer än halva gräsmattan fortfarande är snötäckt. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0