Bio och snöutflykt

I fredags jobbade jag 7-14 och hämtade sedan barnen hos Dennis. De lekte med dilan och vi hade fredagsmys med film och chips. 

Igår tog vi buss in till stan och åt lunch på Max. Sedan gick vi på bio och såg Paddington. Därefter var vi in i två affärer då Nelly ville köpa origamipyssel och Hanna ville ha ett diadem innan vi åkte hem igen. 

Idag har vi varit på innebandyträning. Efter den gick vi till Årstaparken för att åka pulka och snow glider. Vi hade med oss varm choklad och smörgåsar som vi åt ute. När vi kom hem spelade de Wii. Kl 15 tog vi buss till Slavsta och hälsade på Susanne, Maja och thea. Vi fikade och lekte. 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0