Middag med jobbet

I måndags lämnade jag barnen kl 7, jobbade och hämtade sedan barnen. 

I tisdags lämnade jag barnen kl 7. Efter jobbet gjorde jag ärenden på stan. 

I onsdags jobbade jag och hämtade barnen. 

I torsdags lämnade jag barnen kl 7. Efter jobbet samlades jag och 12 kollegor plus chefen i lunchrummet och vi drack glögg, åt pepparkakor och bytte julklappar med varandra. Därefter åkte vi in till stan och åt middag på Biztron. Jag åt toast Skagen, lamm med chevre/potatiskrokett och chokladfondant. Var hemma kl 22. 

I fredags jobbade jag och hämtade barnen. Vi köpte fredagsmys på Ica. 

Igår vaknade Hanna kl 7. Vid 11 kom Dennis och hämtade barnen. Jag försökte städa och plocka undan lite saker. Jag cyklade till Ica och handlade. På kvällen gick jag till gymmet och sprang i intervaller i 30 min. 

Idag sov jag till kl 10. Efter lunch tog jag buss till Gränby för att handla lite julklappar. När jag kom hem gick jag till gymmet igen för 30 min konditionsträning. Sedan har jag kollat på tv-serien White Collar på Netflix. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0