Operation, fotbollsmatch och bowlingkalas

I måndags kom jag hem från jobbet kl 17.30, då kom Dennis med barnen. Han och Hanna hade varit på sjukhuset hela dagen då Hanna fick rör inopererade i öronen. Hon fick en återbudstid i fredags. Allt hade gått bra och hon hade inte ont. 

I tisdags lämnade jag barnen kl 7 och jobbade. 

I onsdags hämtade jag barnen efter jobbet. 

I torsdags lämnade jag barnen kl 7 och jobbade. Handlade på stan på vägen hem. På kvällen gick jag och Susanne på promenad i 55 min. Tyvärr kom det en ordentlig regnskur mitt under promenaden. 

I fredags hämtade jag barnen efter jobbet. Vi handlade fredagsmys på Ica innan vi cyklade hem. 

Igår ställde vi kl på 7.30. En timme senare tog vi buss till Bergsbrunna och Danelids IP. Där spelade Nelly sin första fotbollsmatch, tyvärr förlust med 7-0. Men strålande fint väder i alla fall. Vi åkte sedan in till stan för att äta lunch, köpa godis, köpa nya fotbollsskor och handla present på leksaksaffären. När vi kom hem vilade jag en stund. Sedan var det dags att tvätta kläder och laga middag. 

Idag vaknade Hanna först 6.50, men låg kvar och blundade till 7.35. Jag låg kvar till kl 9 medan barnen tittade på tv. Kl 12.30 tog vi buss till Latitude 59 i Svartbäcken. Där hade Fröya 7-årskalas med bowling, korv och marängswiss. Vi fick sedan skjuts hem av hennes morföräldrar. Fröya och maxima stannade kvar hos oss och lekte en stund. 











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0