Shopping och föräldramöte

I måndags lämnade jag Nelly i skolan. Jag och Hanna var lediga. Vi bakade äppelpaj innan vi hämtade Nelly vid 13.30. Barnen var sedan ute och lekte på gården. 

I tisdags lämnade jag barnen i skolan/förskolan. Jag cyklade till jobbet och arbetade 12-20.15. 

I onsdags cyklade jag till jobbet och arbetade 8-14. Sedan gick jag på stan. Jag shoppade en tröja till mig själv, leggings och strumpor till Nelly och vantar, pyamas och nattlinne till båda tjejerna. 


I torsdags tog jag sovmorgon. Efter lunch cyklade jag till arbetsförmedlingen för uppföljning och ny handlingsplan. Därefter blev det dammsugning hemma.  På kvällen gick jag till Årstaskolan för föräldramöte. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0