Jobbhelg

I måndags lämnade vi Nelly i skolan 8.20. Jag och Hanna var lediga så vi tog det bara lugnt hemma med tv, spel, pussel och utelek. På eftermiddagen gick vi till gamla förskolan och hämtade Stella och Nova som skulle leka hos oss ett par timmar. De blev sedan upphämtade av sin pappa Klas. 

I tisdags lämnade vi Nelly i skolan 8.20. Innan lunch cyklade jag med Hanna hem till Dennis och lämnade henne. Jag ägnade dagen åt handling, städning, tv och långpromenad. 

I onsdags cyklade jag till jobbet och arbetade 8-17. 

I torsdags promenerade jag till jobbet och arbetade 10.30-19. 

I fredags cyklade jag till jobbet och arbetade 7-14. Därefter hämtade jag barnen och de lekte på gården. 

Igår lämnade jag båda barnen på förskolan kl 7. Jag cyklade till jobbet och arbetade 8-16. Därefter hämtade jag barnen och vi köpte lördagsgodis innan vi cyklade hem. 

Idag lämnade jag barnen på förskolan kl 9. Jag cyklade till jobbet och arbetade 10-16.30. Därefter hämtade jag barnen och vi cyklade till McDonalds för att äta middag. 

Ganska tråkig vecka, inget roligt att skriva om, men så kan det bli ibland. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0