Bio och innebandy

Igår sov vi till kl 8. Vid kl 10 tog vi bussen till ÖoB och handlade tandkräm, schampoo, deo och lördagsgodis. Sedan tog vi bussen till stan och åt lunch på Max. Vi gick på bio och såg Krakel Spektakel som var 1 timme och 15 minuter. Det var mycket sång och ramsor och barnen tyckte den var bra. Vi gick därefter till biblioteket för att skaffa ett lånekort till Nelly (från 6 år). Vi hann in på leksaksaffären där barnen köpte kulor för egna pengar. Sedan tog vi bussen hem för att göra egen pizza och titta på Sunes bilsemester. 






Natten till idag sov Nelly väldigt dåligt. Hon vaknade flera gånger och var ledsen. Hon sa att hon hade ont i munnen, men pekade på halsen under örat. När Hanna väckte mig kl 7 var jag inte pigg. Nelly hade inte ont längre i alla fall. Hon sa att det nog var örat som gjort ont. Vi cyklade till Årstaskolan för innebandyträning. Hanna fick också vara med trots att de andra tjejerna är födda 07/08. På eftermiddagen har vi bara varit hemma, bakat äppelkaka och lekt ute. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0