Läsning och städning

I fredags cyklade jag till jobbet och arbetade 12-20.15. Jag fick bilder på Nelly som varit på sitt första skoldisco. 





Igår cyklade jag till jobbet och arbetade 8-16. Jag gick i några affärer efter jobbet och köpte ett par nya solglasögon. Sedan cyklade jag hem och slappade i soffan. Jag läste ut en bra bok som jag laddat ner från biblioteket till surfplattan; Livet efter dig av Jojo Moyes. För någon vecka sedan läste jag Liza Marklunds Lyckliga gatan. 

Idag hade jag sovmorgon. Har ägnat större delen av dagen till städning. Jag har sorterat barnens alla tusen småsaker och även dammsugit. Har även bara tagit det lugnt och tittat på tv-serier. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0