Cykelservice

I måndags var jag på anställningsintervju del 2. Förra veckan var jag hos ett bemanningsföretag och nu hade jag gått vidare till intervju hos det anställande företaget. Men jag har efter nästan en vecka inte hört något från dem, så jag har inte så stora förhoppningar om tjänsten. Det var en regnig dag så jag tog bussen till jobbet och arbetade 12-20.15. 

I tisdags cyklade jag till jobbet och arbetade 8-14. Sedan lämnade jag in min cykel på en cykelverkstad för service. Jag nappade på ett erbjudande på service för halva priset. De skulle smörja, spänna vajrar och skruva lite på den. Jag promenerade hem ca 4 km. 

I onsdags tog jag bussen till jobbet och arbetade 8-14. Sedan skyndade jag mig för att hämta ut cykeln och hämtade barnen. De lekte inomhus med granntjejen. De vill gärna spela bowling, basket, golf och super Mario bros på Wii. 

I torsdags lämnade jag barnen kl 7, cyklade till jobbet och arbetade 8-17. Sedan cyklade jag till sjukhuset för att hälsa på Petra som genomgår andra omgången med cellgifter. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0