Bio och lek

I fredags cyklade jag till jobbet och arbetade 7-14. Sedan hämtade jag barnen. De lekte ute på gården. 

Igår tog vi bussen till stan. Alla 4-åringar har fått presentkort på biblioteket så vi gick dit och Hanna fick välja en bok att ta med hem. Vi köpte korv med bröd och godis. Sedan gick vi på bio och såg Flygplan 2 i 3D. När vi kom hem lekte barnen ute och sedan kom de in och spelade bowling på Wii. 

Idag cyklade vi till Årstaskolan för innebandyträning. På eftermiddagen kom Fröya och maxima hit och lekte. Även grannflickan och en grannpojke kom in. Det regnade ute, så sex barn var i vår lilla lägenhet. De pysslade med garn, spelade Wii och försökte bygga en koja. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0