Pepparkakor och knäck

I fredags cyklade jag till jobbet och arbetade 7-14. Sedan hämtade jag barnen. 

Igår köpte jag busskort; månadskortet som nu kostar 790 kr. Jag och tjejerna tog buss till stan. Vi åt lunch på Max (med ansiktsmålning) och såg Alfons Åberg på bio. När vi kom hem bakade vi pepparkakor med granntjejen. 








 

Idag cyklade vi till Årstaskolan för innebandyträning. Hanna ville inte vara med utan satt hos mig. Efter lunch kokade vi knäck i micron. Därefter har barnen lekt inomhus med två granntjejer. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0