Julgalan

I fredags jobbade jag 7-14. Jag gick en sväng på stan innan jag åkte hem. Tog det lugnt och läste en stund innan jag tog bussen in till stan igen. Mötte upp Åsa kl 20 och vi åkte till Fyrishov för att se Julgalan. Vi hade bara köpt ståplats (halva priset på Let's deal) men såg bra ändå. Vi lyssnade på Andreas Johnson, Martin Stenmarck, Molly Sanden, Robin Stjernberg, Lisa Miskovsky, Shirley Clamp, Brolle och Kalle Moreus. De sjöng sina hitlåtar och på slutet blev det några julsånger. Vi stannade kvar en stund på nattklubben efteråt. Åkte hem kl 1. 

Igår jobbade jag 12-18.15. Sedan gick jag, Åsa och Maria till Tzatziki och åt grekisk mat. Därefter stannade vi till en stund på O'learys. Jag åkte hem vid 23. 

Idag jobbade jag 9.45-16.30. Har bara slappat efteråt.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0