Halloween

I fredags cyklade jag till jobbet och arbetade 7-14. Hämtade sedan barnen. Kl 17.30 kom Emilia, Fröya och maxima på halloweenkväll. Barnen åt avhuggna fingrar, kattbajs på kattsand och marshmallowsspöken. Spindelnät hängde på spegeln. De tittade sedan på Monster high-film och åt monstergodis innan kvällen var slut. 










Igår sov vi till kl 9. Jag lämnade barnen på Kids2home vid 11, cyklade till jobbet, arbetade 12-18.15 och hämtade barnen. 

Idag klev vi upp 8.30. Efter en timme cyklade vi till Årstaskolan för att vara med på halva innebandyträningen. Jag lämnade barnen på Kids2home vid 11, cyklade till jobbet, arbetade 12-18.15 och hämtade sedan barnen. 

Det känns mycket bättre i foten, inte alls lika svullen. Bara lite ont ibland. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0