Bad

I måndags lämnades Nelly i skolan 8.20. Jag och Hanna var lediga. Vi var hemma och tittade på film och tränade på att skriva bokstäver på datorn. När vi hämtat Nelly så tog vi bussen till gottsundabadet. Vi badade, åkte rutschkana, bubblade och fikade. 

I tisdags lämnade jag barnen på förskolan/skolan. Jag cyklade till jobbet och arbetade 12-20.15. 

I onsdags cyklade jag till jobbet och arbetade 8-14. Sedan hämtade jag barnen. De spelade Wii med granntjejen och jag tvättade kläder. 

I torsdags lämnade vi Nelly i skolan 8.20. Jag och Hanna tog det lugnt hemma och hon blev hämtad av Dennis efter lunch. Jag satte igång med plock av leksaker och kläder. Jag samlade ihop alla tjejernas småsaker som låg överallt. Sedan tog det en timme att sortera upp allt. Det var snoddar, hårspännen, halsband, armband, ringar, papper, pennor, teckningar, pyssel, garn, lego och småfigurer. Därefter cyklade jag till Årsta och handlade. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0