Kalas på 4h-gård

I fredags cyklade jag till jobbet och arbetade 7-14. Jag handlade på jobbet och cyklade hem med varorna. Sedan cyklade jag till Rusta och Coop och handlade ännu mer. Frysen behövdes fyllas och snart är det kalas. Jag hade bokat tvättstugan på kvällen. Sängkläder tvättades då Hanna hade blödit näsblod två nätter i rad. Natten till onsdag märkte jag det inte förrän på morgonen, hon hade bara varit "snorig" på natten när hon vaknade till så hon fick papper i mörkret. Andra natten kom det mer och fler gånger så vi var vakna ett bra tag. 

Igår promenerade jag till jobbet och arbetade 8-16. När jag kom hem så gjorde jag pulled chicken samtidigt som jag städade och sorterade. 

Idag kom barnen vid halv elva. Vi cyklade till Gränby 4h-gård, och hade motvind hela vägen. Där hade Stella sitt 5-årskalas. Vi tittade på djuren, åt korv och glass, red häst och gick på skattjakt efter godis. När kalaset var slut cyklade vi till köpcentret och åt på Burger King och kikade i affärer innan vi cyklade hem. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0