Föräldramöte

I måndags cyklade jag till jobbet och arbetade 10.30-15. Skulle ha jobbat till kl 19, men tog en halv föräldradag då jag hade barnen. På kvällen kom Emilia till oss för att vara barnvakt. Jag cyklade till Årstaskolan för att gå på föräldramöte inför förskoleklassen i höst. Nelly kommer gå i en klass med 26 elever, två lärare och en resurslärare. Hon känner i alla fall fem av eleverna sen tidigare. 

I tisdags lämnade jag barnen kl 7, cyklade till jobbet och arbetade 8-14. När jag hämtat barnen så cyklade vi till Ikea och fikade. Barnen ville gärna leka en stund i lekrummet och sedan blev det middag där. Tre korvar med bröd, en pizzabit och två läsk för 35 kr. Plus två mjukglassar. 

I onsdags lämnade jag barnen kl 7, cyklade till jobbet och arbetade 8-15. Handlade det som behövdes inför helgens kalas. 

I torsdags regnade det. Jag tog bussen till jobbet och arbetade 8-17. Promenerade hem, mot tvättstugan. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0