Nelly 6 år

I måndags jobbade jag 8-14, men var tvungen att gå hem redan 11.40 då de ringde från förskolan. Hanna hade feber och ont i huvudet, så jag hämtade båda barnen och vi var hemma och tog det lugnt. 

Jag vabbade även på tisdagen. Lämnade Nelly kl 9 så att Hanna skulle kunna vila ifred. Hon sov ett par timmar på förmiddagen och blev piggare på eftermiddagen när vi hade hämtat Nelly. Nellys kompis Anna kom hit och lekte. 

I onsdags väckte vi Nelly med sång och paket. Hon fick en klänning, discolampa Hello Kitty, handväska Hello Kitty och halsband. Jag lämnade sedan Nelly på förskolan och Hanna hos Dennis. Jag jobbade 12-20.15 (hade bytt från 8-16). 

I torsdags jobbade jag 8-16. Hade sedan tänkt ägna hela kvällen åt städning, men mådde lite dåligt och frös så jag la mig tidigt i sängen istället. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0