Dop

I fredags lämnade jag barnen på förskolan och jobbade 11.30-20. 

I lördags kom barnen hem till mig kl 9.15. Vi tog bussen till station och tåget till Krylbo. Efter lunch med mamma, Mats, Magnus, Ulrika och Ludvig så åkte vi till By kyrka för dop av min brorsdotter Nikki. Även min farfar, bonussyster Malin med familj och moster Siv och Tommy var där. Vi fikade i Horndals församlingsgård. 




Söta lilla Nikki

Tjejerna lekte med bonuskusin Agnes



Sedan åkte vi hem till min mormor för att fira hennes kommande födelsedag med fika. Därefter tacos och efterrätt hos mamma och firande av Nellys kommande födelsedag. Till slut mellotittande där jag tycker att rätt låt vann. 

Idag tog vi tåget tillbaka på förmiddagen. Tog bussen hem till Dennis för att lämna barnen där. Hemma har jag bara tagit det lugnt och läst i min bok och slappat inför kommande arbetsvecka. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0