Party

I fredags promenerade jag till jobbet och arbetade 11-20. 

Igår regnade det, jag tog bussen till jobbet och arbetade 8-16. Jag mötte upp Åsa och vi gick till restaurang Lucullus. En kvarterskrog där jag åt plankstek med bea och kantarellsås. Till efterrätt blev det friterad camembert med varma hjortron. Vi tog bussen hem till mig för att dricka vin. Sedan åkte vi tillbaka till stan och hann med både O'learys och Flustret innan jag åkte hem vid halv tre. 

Idag sov jag till klockan elva. Har varit lite seg hela dagen, inte så konstigt kanske... Fick lite frisk luft när jag cyklade iväg för att handla. I övrigt har dagen tillbringats i soffan framför tv och datorn. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0