Midsommar

I fredags hade jag sovmorgon till kl 10. Jag tog en promenad/joggingtur. Sedan cyklade jag till Coop för att inhandla midsommarmat. Jag fick huvudvärk så jag tog tablett och sov en timme när jag kom hem. Då mådde jag bättre och såg på tv-serier under kvällen. 

Igår vaknade jag halv nio och kunde inte somna om. Jag ägnade några timmar åt städning. Sedan blev det en joggingtur (intervaller) på 3 km. Jag hann ta det lugnt och läsa lite innan Åsa kom. Vi åt midsommarmiddag och drack vin. Sedan tog vi bussen in till O'learys där vi drack cider och tittade på fotboll. Jag var hemma till kl 12. 




Idag har jag promenerat till jobbet och arbetat 9.45-17. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0