Fest och tjejdag

I fredags cyklade jag till jobbet och arbetade 7-14. Jag gick en sväng på stan och köpte ett par silverörhängen till mig själv. Jag handlade på Ica innan jag cyklade hem. 

Igår cyklade jag till jobbet och arbetade 8-16. När jag kom hem fixade jag till mig och förberedde lite snacks. Åsa och en kollega kom hit vid sextiden. Tre timmar senare kom ytterligare en kollega. Vi spelade bowling, golf och Mario kart på Nintendo wii. Vin och tequila dracks det en del av också. Vi tog taxi till flustret och dansade till kl 2. Jag tog bussen hem vid halv tre. 

Idag hade jag tänkt sova länge, men vaknade redan vid 9. Låg kvar i sängen till halv elva. Jag cyklade in till stan kl 12 och mötte upp Nina som kommit från Avesta med tåg/buss. Vi åt räksmörgås till lunch på Unico. 

Vi strosade i affärer tills de stängde kl 16. Då tog vi ett glas vin på italienska villa Romanas uteservering. Det var även där vi sedan åt middag. För mig blev det pasta med pilgrimsmusslor.


 Därefter gick vi till Stationen där vi satt på uteserveringen och åt créme brulee med citronsorbet. 

Vid halv nio åkte Nina tillbaka och jag cyklade hem. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0