Besök

I måndags tog jag mig en promenad/joggingtur. Men den blev inte så lång då det började regna. Jag cyklade till Årsta och handlade och hämtade sedan barnen. De lekte med granntjejen ute. 

I tisdags vaknade båda barnen kl 8. Men för en gång skull somnade båda om och vi vaknade kl 10! Vi tog bussen till Gränby och mötte upp mamma och Mats. Vi åt lunch och barnen shoppade kläder. Vi åkte sedan hem till mig ett par timmar innan de for tillbaka till Krylbo. 

I onsdags hade Hanna fått tid hos läkaren på Bvc som ville titta i öronen innan han skickar remiss till öronmottagningen. Han tyckte också att trumhinnan såg hel och fin ut, men något indragen. På eftermiddagen lämnade jag barnen till Dennis. Jag promenerade till jobbet och arbetade 16-20.15. 

I torsdags promenerade jag till jobbet och arbetade 8-16. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0