Surfplatta

I måndags lämnade jag barnen på Årstaparkens förskola där de går under sommaren. Jag cyklade till jobbet och arbetade 8-16. Barnen blev hämtade av Jimmie, Karin, Joel och klara för att leka på Leos lekland. De kom tillbaka till mig på kvällen. 

I tisdags var vi lediga. Vi åkte bil till Storvadsbadet i Gamla Uppsala ca 7,5 km härifrån. Vi hade med oss baguetter från subway och kakor. Efter lunch åkte vi hem då mamma och Mats kom förbi på vägen hem från semestern. Vi åt jordgubbar, hallon och glass och de tog med sig sin bil hem igen. 






I onsdags lämnade jag barnen kl 7, cyklade till jobbet och arbetade 8-18. 

I torsdags promenerade jag till jobbet och arbetade 8-16. Jag promenerade via Årsta centrum hem för att hämta ett paket. Jag hade beställt en liten surfplatta från Elgiganten för halva priset. Den lilla lådan låg i en mycket större kartong...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0