Pelle Svanslös lekpark

I måndags lämnade jag barnen kl 7, cyklade till jobbet, arbetade 8-16 och hämtade barnen. 

I tisdags var vi lediga efter sex dagars arbete. Vi tog bussen in till stan och mötte upp min moster Siv och kusinbarn Fabian som kom med tåget. Vi gick till den nya Pelle Svanslös-lekparken. Sedan åt vi lunch på Max. Då började det att regna så vi gick in på biblioteket och lekte en stund. Därefter köpte vi glass innan det var dags för dem att åka hem. Vi tog bussen hem och lekte på gården. 








I onsdags lämnade jag barnen kl 7, cyklade till jobbet och arbetade 8-18. 

I torsdags cyklade jag till jobbet och arbetade 8-16. På hemvägen cyklade jag förbi ÖoB för att inhandla hygien- och rengöringsprodukter. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0