Eckerölinjen och gårdsfest

I måndags lämnade jag barnen kl 7, cyklade till jobbet och arbetade 8-16. På kvällen tog jag en promenad på ca 5 km. 

I tisdags var jag ledig. Hade tvättstugan kl 10. Under tiden tog jag en promenad i 40 min, duschade och fixade till mig. Jag tog cykeln till station och mötte upp Åsa. Vi åkte buss till Grisslehamn där vi åkte Eckerölinjen tur och retur till Åland. Vi åt skärgårdsbuffe och satt sedan på däck och solade. Shoppade sprit/likör i taxfreen, men inte så mycket godis. Var hemma halv tio igen. 

I onsdags cyklade jag till jobbet och arbetade 8-16. Hämtade sedan barnen. 

I torsdags lämnade jag barnen kl 7, cyklade till jobbet och arbetade 8-16. Hämtade därefter barnen. Kl 18 började gårdsfesten som bostadsrättsföreningen anordnade. Vi grillade korv och barnen lekte. Tyvärr var vi tvungna att gå in tidigt då vi skulle upp tidigt. Hade tänkt lägga barnen senast kl 20 (brukar vara kl 19 i vanliga fall), men det blev 20.30. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0