Vab

I måndags jobbade jag 8-14. När jag kom hem så städade jag och tittade på film. Jag såg Monica Z, den var bra. 

I tisdags skulle jag jobba 8-14. Jag fick sms från Dennis att Hanna haft hosta hela natten och inte borde vara på förskolan. Han skulle på kurs och det var dessutom min tur att vabba så jag stannade hemma med Hanna. Vi tittade på tv hela morgonen och somnade båda två i soffan mellan kl 11 och 13. Sedan var vi mycket piggare. Vi hämtade Nelly på förskolan och gick hem till Stella och Nova. Barnen lekte där medan jag gick hem och tvättade kläder. När jag hämtade dem så blev vi bjudna på middag där. När vi kom hem efter 15 min promenad upptäckte jag att vi tappat vår fleecefilt som Hanna hade haft på sig i vagnen. Det var sent och mörkt så jag orkade inte gå tillbaka och leta efter den. 

I onsdags lämnade jag barnen kl 7, och jobbade 8-16 och hämtade barnen. 

I torsdags lämnade jag barnen kl 7 och jobbade 8-16. Jag gjorde ärenden på stan och handlade mat innan jag åkte hem. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0