Till Gävle

I måndags var vi lediga. Vi tog bussen till stationen och åkte tåg till Gävle. Vi spenderade dagen hemma hos Petra, Johan, William och Inez. Vi lekte, åt lunch och fikade innan vi tog tåget tillbaka. Kom hem lagom till middagstid och åt på McDonalds på stan innan vi gick till bussen. 


Nelly



I tisdags lämnade jag barnen på förskolan. Min förkylning som hade blivit bättre under helgen började istället om igen. Jag la mig i sängen och läste boken jag fick i julklapp; Sex and the mammaliv. Sedan tog jag bussen till Gränby för att hämta ut en försenad julklapp som jag ska ge bort. Passade på att handla på Coop och köpte strumpor åt Nelly på Åhléns. 

I onsdags jobbade jag 8-16 och hämtade sedan barnen. Förkylningen kändes bättre, men istället kom hostan. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0