Pyssel

På nyårsdagen sov vi till kl 10. Jag fick frukost hos Marie innan jag gick till tåget. I Uppsala mötte jag upp Åsa och åt lunch på Burger King. Kl 14 startade inventeringen på jobbet och vi var klara efter tre timmar. Väl hemma igen kände jag mig frusen och hade ont i halsen. 

I torsdags jobbade jag 10.30-18.30. Jag mådde bättre, men kände mig inte helt pigg. 

I fredags jobbade jag 7-14 och hämtade sedan barnen. Vi var hemma och pysslade. De ritade tatueringar med glitter på armarna och gjorde kläder till pappersdockor. Jag var nu förkyld; snuvig och täppt i näsan. 

Nellys armar


Hannas armar




Nellys design


Hannas teckning





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0