Jobbhelg och bio

I fredags jobbade jag 7-14. Jag hämtade barnen och vi gick hem för att hämta packningen. Vi tog bussen till stationen och tåget till Krylbo. Efter middagen tog jag tåget tillbaka till Uppsala. 

Igår jobbade jag 9.30-17.30. Jag väntade en halvtimme tills Åsa slutat och vi gick till Tzatziki för grekisk mat, smördegsinbakade räkor. Sedan gick vi på bio och såg Kärlek de luxe, en svensk romantisk komedi. 



Idag har jag jobbat 9.45-17. När jag kom hem hade mamma och Mats kommit med barnen hem till mig. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0