Bowling

I torsdags lämnade jag barnen på förskolan kl 7 och jobbade 8-16. Jag mötte sedan upp Åsa vid O'learys där vi bowlade en timme. Det gick inte så bra, inte en enda strike. Men många nior. Vi åt därefter mat, blev fish and chips, innan jag fick skjuts av henne hem. 


I fredags jobbade jag 7-16 och bara slappade på kvällen. 

Igår jobbade jag 8-16. Sedan kom barnen hem till mig då Dennis skulle på inflyttningsfest. Det var redan bestämt sedan tidigare då vi gjorde schemat. Vi åt Fajitas och tittade på tv. 

Idag var vi inne på förmiddagen och byggde lego friends. Efter lunch lämnade jag tillbaka barnen till Dennis och tog bussen till Boländerna. Gick en sväng på Rusta och på Coop. Då det är söndag går inte direktbussen så sent, så jag fick åka in till stan för att byta buss på vägen hem. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0