Jobbhelg

I fredags jobbade jag 10-16. När jag kom hem tittade jag på minnesstunden från Thailand som jag spelat in tidigare på dagen. 

Igår hade jag sovmorgon. Jag åkte in till stan och gick lite i affärer. Shoppade jacka, tröjor och byxor på rea till Nelly. Sedan jobbade jag 12-18.15. Därefter åt jag middag på Texas Longhorn med Åsa och Maria. Jag åt Texas chili köttgryta med tortilla. Vi var in på O'learys och åt friterad glass innan jag åkte hem vid kl 22. 




Idag har jag jobbat 9.45-16.30 och bara slappat. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0