God jul

I måndags var mamma ledig och vi träffade båda mina bröder och deras barn. Vi hälsade även på hos min farfar. På kvällen träffade jag Nina och vi åt middag på Kings Arms. Jag valde lamm med rödvinssås och vitlökssmör. 



I tisdags jobbade mamma. Jag och barnen åkte ut till fors så att tjejerna kunde leka med sina kusiner. 



I onsdags var det julafton. Barnen fick öppna en del av paketen på morgonen. Efter lunch hälsade vi på hos min mormor. Sedan åkte vi till Fors, där var vi 12 vuxna och 7 barn. Vi tittade på Kalle Anka och åt julmat. Efter lång väntan kom tomten och det blev paketöppning igen. 






På juldagen hann vi med att träffa Marcus, Magnus, Ulrika, Ludvig och Cornelia igen. Efter lunch skjutsade jag barnen till Hedemora. Lite senare fick jag skjuts till Sala och tog tåget till Uppsala. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0