Semester

I måndags var det min första semesterdag och jag fick sova till 10, sedan kom barnen. Vi tog bussen till Ikea för att äta lunch. Sedan gick vi till Jysk och köpte en wellpur-kudde. Därefter tog vi bussen till fyrishovs camping och spelade 18-håls minigolf. 

I tisdags tog vi bussen till lyssnaängsbadet. Och det var riktigt skönt i vattnet! Till och med jag kom i snabbt. Vi stannade några timmar innan vi åkte hem igen. 




I onsdags tog vi bussen till stan och promenerade till Stadsparken för att gå en stund på barnens Parksommar. Barnen red ponnyridning, fiskade fiskdamm och Hanna målades i ansiktet. Nellys öga började klia och svällde upp, kanske pga hästarna eller nyklippt gräs... Sedan tog vi tåget till Krylbo där mamma hämtade upp oss. Vi besökte min mormor tillsammans med min bror Marcus, Marie och nikki. Barnen hann därefter bada en stund i mammas pool. 





I torsdags åkte vi till sandvikabadet med mamma, Marcus, Marie och nikki. Vi hade med oss pastasallad och köpte glass, badade och lekte i sanden. På kvällen åkte vi tåg tillbaka till Uppsala. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0