Röstning

I måndags lämnade jag barnen till förskola och skola. Jag promenerade till jobbet och arbetade 10.30-19. 

I tisdags cyklade jag till jobbet och arbetade 8-14, därefter hämtade jag barnen. Vi träffade på Ann-Sofi som hämtade Fröja och maxima samtidigt. Då blev det bestämt att de båda tjejerna skulle följa med hem till oss och leka. Efter två timmars lek blev de upphämtade av Ann-Sofi igen. 

I onsdags lämnade jag barnen kl 7, cyklade till jobbet och arbetade 8-14. Hade därefter ett medarbetarsamtal med cheferna till kl 15.30. På vägen hem stannade jag till vid en cykelaffär. Jag hade märkt dagen innan att en skruv lossnat från min pakethållare så barnsitsen vajade lite. Cykelkillen tog fram en ny skruv och fixade dit den på ett par minuter, och jag behövde inte betala något snäll som han var. 

I torsdags cyklade jag till jobbet och arbetade 8-17. Därefter gick jag förbi biblioteket för att förtidsrösta. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0