Malin + Pontus

I fredags tog jag en promenad på förmiddagen, och sedan dusch och packning. Jag tog cykel till stationen och tåget till Krylbo. Där åt vi räkor och goda pajer till middag. Även Mats syster med man kom dit från Kalmar. 

I lördags var det dags för bröllop mellan min bonussyster Malin och Pontus. De vigdes i Folkärna kyrka och festen hölls i bjurfors. Härligt väder, glada människor, fina tal, god mat. En fantastisk dag helt enkelt! 















Idag tog jag tåget tillbaka till Uppsala. Jag har tagit det lugnt i soffan, förutom när jag cyklade till Årsta för handla till ett tomt kylskåp. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0