Dop

I fredags jobbade mamma. Jag och barnen lånade hennes bil och åkte till Fors. Där åt vi lunch med Magnus familj. Jag tog med mig barnen och deras kusin Ludvig för att åka och handla chips/popcorn och läsk. Vi åt glass under den stora dalahästen och hämtade sedan mamma från jobbet. På kvällen blev det kräftor/räkor, bröd och vitlökssmör till middag i Fors. 



I lördags åkte vi till Avesta kyrka för dop av min brorsdotter Cornelia. Nelly och Hanna sjöng två sånger framme i kyrkan. Sedan blev det gott fika med släkten. På kvällen åkte jag hem till Anna för tjejkväll. Tillsammans med Nina, Emma, Jenny, Jennie och Veronika åt vi middag på the white monkey. Jag åt pulled pork sandwich. Det var gott, men hade gärna fått vara lite större portion. Vi drack drinkar och stannade tills klockan var 1.00, då fick jag skjuts hem av Jennie. 



Idag sov jag till kl 10. Efter lunch hälsade vi på min mormor. Vi tog tåget tillbaka till Uppsala på eftermiddagen och barnen hann leka en stund på gården. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0