Glad påsk

I fredags promenerade jag till jobbet och arbetade 9.45-16.30. Väl hemma blev det film i soffan. Jag fick en bild från Hedemora på två påskkärringar:




I lördags promenerade jag till jobbet och arbetade 8-16. På vägen hem gick jag förbi Årsta och hämtade ett paket med sommarkläder till barnen som jag beställt från HM. 

Igår promenerade jag till jobbet och arbetade 9.45-18.15. Sedan tog jag och några kollegor bussen till Lövstalöt där en annan kollega byggt hus. Vi var sju personer som bjöds på pastasallad, spelade ölspel, lyssnade på musik och drack vin. Vid halv ett tog vi bussen tillbaka till stan. Jag och tre av de andra hann med en drink på O'Connors innan jag tog bussen hem kl 1.50. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0