En dag på stan

I måndags lämnade jag barnen kl 9. Sedan hade jag tid på sjukhuset kl 10 för att förnya receptet på p-piller. Den sorten jag nu använder gör att jag slipper blödningar vilket är väldigt skönt. Jag tog bussen dit och promenerade hem. På eftermiddagen läste jag i en av Marian Keyes böcker; Änglar. Jag har läst den för längesedan men kommer ändå inte ihåg något av den. Nyligen läste jag även hennes Sushi för nybörjare. Båda böckerna är väldigt bra. Jag cyklade till Årsta och handlade för att kunna göra skaldjurslasagne till middag. 

I tisdags cyklade jag till jobbet och arbetade 12-20.15. 

I onsdags promenerade jag till jobbet och arbetade 8-16. Jag tog bussen hem, hoppade på cykeln och hämtade barnen. 

I torsdags var vi lediga. Vi tog bussen in till stan och åt asiatisk lunch. Sedan gick vi till biblioteket och lånade böcker. Därefter gick vi till Svandammen och matade ankorna. Vi lekte i Stadsparkens lekpark och innan vi tog bussen hem så åt vi glass på stan. 



 
En riktig mysdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0