Bio och lek

Igår var jag ledig. Jag och barnen tog bussen in till stan och mötte Ellen och Klara vid tåget från Knivsta (Irma var sjuk). Vi gick till Max för lunch och barnen fick ansiktsmålning. Sedan gick vi på bio och såg Var inte rädd långa farbrorn. En film med 5 korta filmer om spöket Laban och 1 kort film om lilla Anna, 45 min lång. Sedan tog vi bussen hem. 






På vägen hem blev vi bjudna på lekbesök hos förskolekompisarna Stella och Nova med föräldrarna Klas och Helena. Vi hade aldrig varit hos dem men cyklade till Slavsta och lekte med dem. Vi blev bjudna på middag och var hemma vid kl 19. 

Idag har Emilia varit här och lekt i fyra timmar, både inne och ute. Sedan var jag ute med barnen och spelade krocket och kastade boll innan vi gick in och tittade på Barbie-film. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0