Tråkig jobbvecka

I måndags jobbade jag 7-14. Sedan gick jag till Poolia på anställningsintervju för ett jobb på en redovisningsbyrå, har ännu inte hört något från dem. Därefter tillbaka till jobbet för att arbeta extra 16-18.30. Tvättstugan på kvällen. 

I tisdags jobbade jag 8-14 plus en dryg timme på kontoret. Sedan hämtade jag barnen. 

I onsdags lämnade jag barnen kl 7 och jobbade 8-16 plus en timme på kontoret. Jag tog bussen till Gränby för att handla och sedan bussen hem. 

I torsdags jobbade jag 8-16 och hämtade sedan barnen. 

I fredags lämnade jag barnen kl 7 och jobbade 8-14 plus 1,5 timme på kontoret. Vanligtvis börjar jag kl 7 på fredagar, men när Dennis jobbar natt så måste jag lämna barnrn och förskolan öppnar kl 7 (och stänger 17). Sedan hämtade jag barnen och vi hade fredagsmys med chips och Sune i Grekland. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0