Tandläkaren

I måndags hade jag återbesök hos tandläkaren för resultat av salivundersökningen. Alla delar av undersökningen visar att jag har ökad eller starkt ökad risk för karies. Bland annat beroende på att jag har för lite saliv, för mycket bakterier i salivet och att återhämtningskraften i salivet är för svag. Sen måste jag naturligtvis tänka på vad och hur ofta jag äter.  

Sedan åkte jag in till stan och jobbade en timme på kontoret. Därefter gick jag i affärer för att shoppa presenter till kollegor innan jag hoppade in och jobbade tre timmar extra i kassan. Jag hann i alla fall hem till tiden i tvättstugan. 

I tisdags tog jag lite sovmorgon. Jag jobbade 12-16. Skulle egentligen ha slutat 20.15 men hade fixat vikarie då jag skulle hämta barnen på förskolan innan de stänger. 

I onsdags lämnade jag barnen kl 7, jobbade 8-16 och hämtade barnen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0