Julbord

Igår lämnade jag barnen till Dennis. Sedan tog jag bussen till stan och mötte Åsa. Vi köpte varsin baguette på Subway och gick till resecentrum. Där väntade buss som tog oss till Kapellskär och Viking Lines Rosella. På vägen till Åland så shoppade vi godis i taxfree och drack en drink. På hemvägen åt vi julbord och drack vin. Alldeles för mätt blev jag trots att jag nästan bara åt av de kalla rätterna. Enda varmrätten jag åt var Janssons frestelse. Annars var det sill, lax, makrill och räkor samt en liten dessert. Vi var tillbaka i Uppsala vid 21.30. Vi gick en sväng till Allstar, men jag var hemma igen till kl 23. 

Idag har jag jobbat extra 11.30-17.30. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0